Zakład Gospodarki Lokalowej w Radzyniu Podlaskim informuje, że do osób ubiegających się o przydział lokalu z mieszkaniowego zasobu Miasta Radzyń Podlaski zostały wysłane pisma oraz druki wniosków w celu aktualizacji danych i potwierdzenia dalszego oczekiwania na przydział lokalu. Złożenie zaktualizowanego wniosku będzie potwierdzeniem oczekiwania na pomoc mieszkaniową, natomiast brak odpowiedzi zostanie uznany za brak potrzeby zaspokojenia potrzeb mieszkaniowych z mieszkaniowego zasobu Miasta Radzyń Podlaski.
W celu realizacji w/w aktualizacji, na adresy korespondencyjne wskazane w złożonych wcześniej wnioskach, ZGL przesłał nowe druki do wypełnienia, podpisania i dostarczenia ich do Zakładu Gospodarki Lokalowej w Radzyniu Podlaskim, ul. Lubelska 5, 21 300 Radzyń Podlaski wraz z wymaganymi załącznikami do dnia 27.01.2021 r.
Zgodnie z paragrafem 9 Uchwały nr XLV/289/2018 Rady Miasta Radzyń Podlaski z dnia 26 kwietnia 2018 r. w sprawie zasad wynajmowania lokali wchodzących w skład mieszkaniowego zasobu Miasta Radzyń Podlaski, w przypadku złożenia niekompletnego wniosku, wnioskodawca zostanie wezwany do uzupełnienia braków w wyznaczonym terminie. Nieuzupełnienie braków w określonym terminie skutkuje pozostawieniem wniosku o najem lokalu bez rozpatrzenia.
ZGL przypomina, że w przypadku każdorazowej zmiany danych wpisanych do złożonego wniosku, a w szczególności adresu korespondencyjnego i numeru telefonu, należy ją zgłosić do ZGL. Niewłaściwe dane kontaktowe będą skutkować utratą możliwości przekazania wnioskodawcy informacji z ZGL lub Społecznej Komisji Mieszkaniowej, a co za tym idzie brakiem możliwości skompletowania dokumentacji i realizacji wniosku.
Dyrektor ZGL Tomasz Piotrowicz